16. desember 2010

Jul i trappen og pakkekalender;)

Jeg elsker Julen - den enkle Julen. Elsker å få frem vinteren ,det naturlige , men samtidig skape en varm og kos atmosfære..kjenne lukten av julebakst..feie opp granbar  hver dag, bli litt svett i pannen når man står på kjøkkenet halve kvelden og baker og få Julen frem i rommene...Nå er jeg ikke av den typen som overpynter(om det er noe som kan kalles det) jeg liker å holde meg til hvitt og lin med noen rødtoner og bruken av mose og gran er populært..MEN..nå har jeg da tatt det store steget og pyntet enda litt mer i trappen..har jo vært innom en del blogger som jeg har blitt inspirert av og måtte bare prøve det ut..enda jeg lurte på om det ble en smule litt for mye for meg..så var det slik at granbarlenken kom opp i trappen..noen hvite hjerter og stjerner har jeg pyntet den med..jeg synes det ble veldig koselig i trappen..så mulig dette er noe som kommer til å bli prøvd flere ganger;)




Hvite myke hjerter med hamptråd passer godt i sammen med det grønne;)




Hekla hvite stjerner pynter opp i trappen:)


Pakkekalenderen er snart tom for gaver;)

Pakkekalenderen fikk hvitt papir og rød bast tråd i år..i utgangspunktet startet jeg opp med hvitt , men så ombestemte ho mor seg;) og kalenderen fikk til slutt plass øverst i trappeoppgangen i år..ikke alltid like lett å finne en passende plass!

Ønsker dere alle en riktig så god 16 Desember!

klemmer Annveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig