1. desember 2010

HURRA for skøyter;)

Jeg har nevnt før at jeg liker å ønske vinteren velkommen inne også..og da jeg følte noe manglet i trappeoppgangen datt plutselig tanken om noen gamle hvite dameskøyter ned i tankene mine;)  Jeg klarte ikke å roe meg ned med tanken og sendte en sms til min svoger som jobber på Miljøhuset her i byen..Der kommer det inn gamle som nye brukte ting og tang..og riktig nok...samme formiddag fikk jeg svar tilbake om at de hadde fått inn et par denne dagen og at de kostet meg en 50 lapp! HURRA! har vel egentlig ikke blitt så glad for et par gamle skøyter før og mannen min trodde jeg hadde blitt en smule gal som skulle ha de hengende på veggen..men jo..det stemte helt med det jeg hadde forestilt meg og jeg ble riktig så fornøyd med resultatet;)


Julen i trappeoppgangen;)


Det ble så fint sammen med det grønne mosehjertet.

Ønsker dere alle en god og varm 1 Desember;)

klemmer Annveig

1 kommentar:

  1. Hei=)
    Så koselig du har pynta i trappeoppgangen din:) Eg kjøpte meg skøyter på loppis no i haust som eg må finne ein plass til!:)
    Koselig blogg og;) Eg legger meg til som følger:)
    Ha ein fin dag!
    Klem, Rakel

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig