19. desember 2010

4 Advent og Julen er jo nesten her;)

Deilig er det å vite at de meste at forberedelser til Julen er i boks når det er 4 Advent og 4 lys er tent;)
Om Fredagen var jeg et sted som var så fantastisk vakkert..jeg ble helt oppslukt og drømte meg helt bort i butikken på den lille gården..jeg hadde ikke hørt om denne vakre perlen før , og min gode venninne visste at jeg kom til å falle pladask for stedet. Karrstegens Gård på Berg i Ljungskile  er et fantastisk sted. Det er opprinnelig en Gård som huset er gjort om til en Butikk anno 1870-80 tallet. Nydeligste nostalgiske møbler , interiør , dekorasjon , blomster , landhandel(i låven) og klær , gammelt og nytt om hverandre...tiden gikk så altfor fort på denne gården og jeg hadde ikke lyst til å dra derifra... jeg anbefaler alle som er interessert   å ta seg en 1 , 5 times bil tur fra Halden til dette nydelige stedet;)   


Foto : Karrstegens Gård




Foto : Karrstegens Gård

Jeg hadde dessverre ikke med meg Kamera denne dagen , men gjett om jeg skal ned dit om ikke så altfor lenge og ta noen nydelige bilder igjen.. jeg dro jo ikke derfra uten å ha handlet noen småting..og Tallerkenhyllen min i stuen har fått frisket seg litt opp til Jul :) 

Foto : Annveig


Foto : Den lille kronen fant jeg på Karrstegens Gård ,En gammel julesang i håndlaget papir var også en skatt som fikk plass i handlekurven;)



Synes det håndlagde papiret var så nydelig med gammelt noteark og et søtt nostalgisk bildet av noen søte jenter som synger;)

Ønsker dere en herlig søndag og 4 Advent!

klemmer Annveig



4 kommentarer:

  1. hei snuppa :)

    aldri hørt om det stedet, men fikk virkelig lyst til å ta en kikk.

    Kos dere de siste dagene før jul...og lykke til..den 21. var det ikke? *krysser fingre*.

    klem :)

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Så koselig du har det hos deg:)
    Her var det utorlig mye fint altså<3
    Håper du koser deg i julen<3
    Legger meg til som følger hos deg jeg, blit spennende og følge deg videre:)
    PS. Vi har giveaway på bloggen vår, vinneren blir trukket 23 desember. Søte premier:) klem klem

    SvarSlett
  3. Så koselig..må inn og ta en titt hos dere:)

    tusen takk Mims;) Du må virkelig ta deg turen ned dit..det var bare helt nydelig der..og litt utenom de vanlige kose interiør butikkene;)

    klemmer

    SvarSlett
  4. Dette høres ut som et fristende sted...:-) Kanksje til sommeren?? Kjempefine bilder hos deg,fint pyntet!!
    klem og god jul♥

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig