13. oktober 2010

Så var jeg her....;)

Hei! 
Har jo bare gått veldig lenge og lurt på om jeg skulle Blogge..har fulgt mange andre bloggere i flere år og fått masse inspirasjon i hjemmet mitt ,men aldri helt turt å kaste meg ut i blogg verden selv..er jo så mye enklere å heller legge igjen en kommentar på andre sine sider og heller bare nyte den inspirasjonen og gleden en får av alle de vakre bloggene der ute;)
Men nå har jeg da bestemt meg for å blogge litt selv.
Nå er det deilige Høstdager ute og da er det ekstra koselig å lage koselig stemning inne i huset! Den herlige Høstlyngen har kommet på plass både i dyp rosa og i hvitt..Jeg synes det er like fint å ha lyngen ute som inne..det samme gjelder mose..og MASSE  kubbe lys og te lys;)
I dag skal jeg endelig få tid til å plukke litt mer mose for å dekorere til Bursdagsfest til helgen..deilig med en fridag!!
Ha en flott Høst dag;)


Klem Annveig








1 kommentar:

  1. God morgen Annveig!

    Ville bare kikke innom sånn på morgenkvisten. Satt her i går kveld og leste ditt første innlegg. Hyggelig lesing ! Jeg er også glad i denne tiden, og har selv kjøpt inn lyng og plukket mose i parken. Jeg synes det er så vakkert, det minner også litt om førjulstiden.

    Du må ha en nydelig dag !!
    Klem storesøs ;)

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig