27. oktober 2010

Lukter forsiktig på Førjulstiden...

HO HO HO..:) i går var jeg travelt opptatt med hus rengjøring ,gulver ,lister ting og tang..ja alt skulle vaskes og tørkes støv av..Så tok jeg meg da friheten til  å legge på noen rød stripete lin duker..de er så nydelige at jeg liker egentlig å ha de fremme mer enn bare til Jul..det skal sies at den Hvite Jula liker jeg best..men noe forsiktig rødt har jeg..det er den litt duse rød fargen eller den aller dypeste jeg mest faller for..;)




Det var ekstra koselig å dekke på til middag i dag da når den varme løperen har kommet på plass på kjøkkenbordet sammen med Linduken..;) også lukter det så deilig og rent på kjøkkenet etter en iherdig innsats i går..hva en egentlig ikke gjør for trivsel sier jeg bare..




Men var ikke bare duker som dukket opp hos meg igår i den sjarmerende forsiktige rød fargen..også kjøkkenhåndkler og et par pynteputer i stua fikk komme på besøk..Blir en helt annen stemning i huset med engang en bare bytter ut et par små ting..selv ungene påpekte i går at : JAMMEN MAMMA..det er jo ikke JUL nå da...nei..det er jo ikke det..men LITT forsiktig kan man jo begynne å ta frem;)
Denne gamle suppe øsa  fant min søster på et loppemarked og sa : DEN MÅ du ha vet u! må bare si meg helt enig i det..pynter opp så fint på kjøkkenbenken..

Det skal ikke så mye til for å få litt endring i stua og slippe litt av førjulstiden til..et par puter har egentlig gjort mye av jobben alt;)synes det er så flott til det hvite..

Så var tiden for at   jeg skal  ta turen ut og trene litt Zumba..så da får jeg ønske dere alle en nydelig god Onsdagskveld...

Klemmer Annveig:)

1 kommentar:

  1. hou-hou-hou, så koselig det ble! Deilig med førjulsstemning, synes absolutt ikke det er for tidlig. Begynner alltid å glede meg til jul rett etter fellesferien :)

    merry christmas + klem fra meg :)

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig