15. oktober 2010

Den store Bakedagen!

PHUH! i dag går det unna..Det skal bakes boller , muffins og bursdagskake. Bursdagskaken er inspirert fra Boken Bursdagskaker som inneholder 30 Festlige og fantasifulle forslag til Kaker! Det er bursdagsbarnet som blir 3 år som har valgt ut kaka selv,så er det bare opp til mor å få gjennomført bakingen;)
Siden jeg var så utrolig heldig å få Kitchen Aid til bursdagen min har baking blitt en Drøm! Det meste jeg baker blir vellykket og det er ikke noe jeg er bortskjemt med;)

Min Krem farget Kitchen Aid gjør mye av bakejobben!
En god Deig å jobbe med ga veldig fine Boller




Ønsker dere en riktig Fin Fredag og en innholdsrik god helg.Nå er det tid for å bake Bokstavklosskake!
                      
Det måtte en smaksprøve til kaffen etter middagen;)
        Klem
Annveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig