20. mai 2011

Gamle tekstiler - Soverom


Jeg har en snill og søt kollega som en dag kom inn på kontoret mitt og fortalte at hun hadde noe hun trudde jeg ville like godt..riktig nok så traff hun BLINK! hun kom med to nydelige overtrekklaken og to vakre gamle hvite pute trekk med monogram brodert inn i hvitt . Jeg ga meg jo helt over..hvordan kunne hun gi fra seg noe så vakkert?:) Men det skulle jeg få..Putetrekkene ble strøket og lagt i sofaen  i stuen  og det ene overtrekklakenet fant sin plass på soverommet..
På soverommet går det i hvitt og lyseblått..det er svalt og rolig og minst mulig ting på veggene..

Hvordan liker du å ha det på soverommet?;)


Foto: Annveig



Foto: Annveig



Foto: Annveig



Foto::Annveig


Amor Vincit Omnia- Kjærligheten overvinner alt :)

FIIIN Fredag!

Klemmer Annveig



4 kommentarer:

  1. Så nydelig det var da!! Du er jammen heldig. Sjarm ♥
    Jeg er enig med deg. Liker det lyst og enkelt på soverommet ;-)
    Ha en fin helg!!

    Klem Ellen

    SvarSlett
  2. Heldige du! Jeg elsker gamle tekstiler, det er ofte lagt ned mange timer med håndtverk og syglede i det gamle. Jeg ønsker deg en fin og snart ny uke :)

    SvarSlett
  3. Nydelig på soverommet deres :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Ohhh, så heldig du var som fikk så vakre tekstiler. ♥ Nå ble jeg misunnelig altså, hihi... Det er noe helt eget ved tekstiler fra en svunnen tid. ♥ Herlig soverom dere har ! :)

    Ha en kjempefin dag videre vennen ! ♥

    Stor klem fra Anette ♥

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig