26. mai 2011

Endelig Fredag:) = VASK!


Deilig er det å vite at Fredagen endelig har kommet..i skrivende stund passerer nemlig klokken midnatt og jeg kan ønske fredagen velkommen med svært god samvittighet;)
Planene er klare for helgen og selv om været er meldt til å bli svært dårlig har jeg en god magefølelse på at helgen blir utrolig hyggelig!
Nå som våren og Pollen har gjort sitt store inntog har også vaskeånden meldt sin ankomst(mye bunner i allergi)..nå ser plutselig alt så mye mer støvete ut..( merkelig det der altså)..så vaskefilla blir brukt svært flittig om dagen..synes i grunn jeg aldri får det rent nok..og sånn er det vel..når jeg er glad i hvit og lyst i både farger og tekstiler så kommer fort disse kjente flekkene til syne..HUFF..men men..

Viser noen bilder av min kjære verktøy kasse..altså..fra gammelt av ble vel denne sikkert brukt til å bære melkeflasker i eller godt brukt verktøy..men hos meg får den lov til å romme små pletter - hvite gamle kjøkken håndkler,hyssinger , hamptråd og LYS;)



Foto : Annveig
Foto:  Annveig

Ønsker alle bloggere og besøkende som tar en tur innom en riktig så god helg! Nyt den noe pollenfrie tilværelsen nå som regnet trommer ned;)

Klemmer Annveig

3 kommentarer:

  1. Så flott soverom dere har. Nydelig med skråveggen. Likte det gamle sengetøyet veldig godt også. Fine bilder!

    SvarSlett
  2. Så flink du er:)
    Her blir de hvite sokkene til lykkeliten helt svarte under, så da er det kanskje på tide å vaske:P
    Imorra kanskje;)

    Ønsker deg en super helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Så fiiin verktøykasse!
    Og de gamle tekstilene på soverommet er nydelige.. Vakkert vakkert :)

    Ha en fin kveld og god søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig