15. mai 2011

17.mai - roser og en herlig sommer dag!!

Nå som alle er litt superstressa, har masse å forberede til 17.mai , gjøre alle innkjøp,stryke,vaske og pynte , fant jeg like godt ut at jeg ville sette meg ned med en god kopp kaffe , magasinet BoligDrøm og blogge litt;)
Med et lite tilbakeblikk på en herlig sommerdag vi feiret min fødselsdag 8.mai, kommer det et aldeles ikke så lite bilderas.. ROSER er tingen om dagen..jeg elsker roser og drømmer om en rosehage..så dekoren denne dagen gikk mye i rosemotiv og roser!
Hver fredag går et herlig program på SVT1 som heter TrägårdsFredag kl.21.30.Et inspirerende program for oss som har en gammel hage med mange muligheter men ikke så altfor mange kunnskaper om hvordan vi skal ta best mulig vare på den! Jeg anbefaler dere å ta en titt på dette programmet..både for de med og uten grønne fingre;)


Foto: Annveig



Foto: Annveig



Foto: Annveig



Foto: Annveig



Foto: Annveig



Foto : Annveig



Foto : Annveig


Håper inderlig at værgudene ombestemmer seg og tar med seg regnet der det trengs og gir oss sol og varme kommende uke..akkuratt nå er det ingenting som tyder på at sola skal komme og skinne litt!

God Søndag til alle som kommer innom:)

klemmer Annveig

5 kommentarer:

  1. ååå..så nydelig du har det ute;) utrolig søte te kopper! jeg sparer på slike!er de engelske? vakre bilder inne hos deg..flott blog!
    klemmer Line;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen som har vært! var nok en flott dag kan jeg tenke meg! inspirerende bilder:)titter innom igjen!
    Tine K

    SvarSlett
  3. Fine bilder.
    Gratulerer med dagen!
    :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder hos deg vennen, roser er vakkert ! ♥

    Ønsker deg og dine en kjempefin 17 mai feiring, kose dere masse. :)

    Stor go'klem fra Anette ♥

    SvarSlett
  5. Så mye fint:) Nydelige bilder<3 Håper du hadde en kjempe koselig 17 mai:)

    Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig