4. november 2010

Skapet med det "rare" i ! ?

I spisestuen min har jeg et gammelt vitrineskap stående..det er malt i antikkhvitt og har gitt sine gode år i min spisestue..egentlig har jeg altfor lenge hatt lyst til å bytte ut det og kjøpmannsdisken..men jeg er veldig glad i det gamle skapet som både er litt skjevt og litt rart..





Jeg er en person som elsker å holde hyggelige sammenkomster og jeg har enkelte ganger fått oppleve at noen har kommentert skapet mitt..så mye raaaart du har i skapet ditt da..(litt sånn sukkende oppgitt i grunn.).men..ja kanskje er det rart for noen men jeg elsker hver lille ting som er  i skapet mitt..jeg har nok ikke få ganger byttet ut og satt inn forskjellige ting..men det samler seg opp etter noen loppisturer og lite skapplass ellers i huset gjør at skapet mitt får romme litt mer enn andre....men slik ser da skapet med det "rare" ut i nå..vil bare vise frem noen av mine loppis skatter;)





 Jeg  liker å forandre skapet med de tingene jeg plasserer i det..jeg liker ikke at alt ser oppstilt ut og "riktig" men at det er litt mer avslappet stil i skapet og at hver gjenstand kan komme mer til sin rett..HER ER JEG!! Det ligger jo så mye historie bak de og det er viktig å gjøre litt ære på de små skattene man finner..



Klemmer Annveig..

2 kommentarer:

  1. Hei på deg! Så koselig skap du har! Er jo hyggelig å vise fram de tingene man setter mest pris på, da! Nå skal jeg se mer nedover siden din og kose meg med innleggene dine!:)

    Sov godt! Klem Nina

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig