3. november 2010

Nib utfordring..Det lille roms Stue;)

¨

Jeg er jo helt fersk i denne blogg verden , men har da likevel lyst til å ta utfordringen til Nib og vise frem stuen min..Nå har jo julen sneket seg litt inn i form av to små rødstripete puter med brodert hjertet på..men det er bare en bitteliten begynnelse..mye gjenstår jo..
Jeg liker å skape en varm og hyggelig atmosfære i stuen min..vil gjerne at alle skal få følelsen av å være velkommen og kunne sette seg ned i vår myke sofa og slappe av..for det er jo det stuen er til..hygge - kos avslapping- trivsel.. 

Som dere sikkert har forstått nå så er jeg veldig glad i den hjemmekoselige romantiske og nostalgiske stilen...jeg bruker mye hvitt ,men også grått og lin får lov til å gjøre litt spill i stua..For at det ikke skal bli altfor sukkersøtt liker jeg å brekke av med litt robuste gjenstander og treverk..jeg samler på Willow tree figurene som jeg bruker å pynte opp med..Englene mine har sin faste plass i stuen og rundt om i huset men jeg liker å variere i form og materiale;)

Stuen min er liten..og med lite veggplass så gir det meg en utfordring i å skape stor  romfølelse samtidig som jeg ønsker å være tro mot den gamle sjarmen huset har og den originale oppbyggingen..

en liten sniktitt på spisestuen også..som i bunn og grunn er en del av stuen;)


Det var litt av stue min...Ha en herlig onsdagskveld..klemmer Annveig;)





2 kommentarer:

  1. oj, her fikk jeg lyst til å sette meg ned, ja! Nyydelig har du det!

    Lykke til i konkurransen :)

    *klemmeklemme*

    SvarSlett
  2. Hei Annveig

    Takk for utrolig hyggelig kommentar hos meg. :-)

    Kjempekoselig blogg du har, jeg har lagt meg til som følger. Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem Franciska :-)

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig