23. oktober 2011

Prinsessebursdag -glitter og askepottkake :)

Hei igjen! Her har helgen vært full av aktiviteter! Og den siste på planen var prinsessebursdag for husets nylig fylte 4-åring:)14 jenter i hus, som gledet seg og var fulle av forventninger. Nydelig pyntet som herlige små prinsesser. (det skal sies at mor i hus også fant frem prinsessekostyme og spilte rollen :) )
4-åringen har hatt klare ønsker hele veien om hvordan dagen skulle være ,så selve planleggingen og gjennomføringen av barneselskapet har gått veldig fint når man har en så bestemt "rådgiver" .

Foto: Annveig

Foto: Annveig

Foto:Annveig

I gave fra Sara Therese Syversen fikk vi en fantastisk flott gave.Hun hadde laget en nydelig prinsesse kake i askepott tema. Den smakte helt NYDELIG ,med vaniljekrem og sjokoladepudding fyll inni. Jeg har tatt noen detaljbilder av kaken ,for ble helt overveldet av hvor flott og detaljert den var!

Foto: Annveig
 Jeg kunne nok ha lagt ut flere bilder av kaken ,og det blir nok et ikke så altfor lite bilderas fra dagen i dag, men moro har det vært å legge mye jobb bak noe som blir så utrolig verdsatt av små nydelige prinsesser. Det ble tid til ansiktsmaling i en prinsessekrok vi gjorde i stand, bro bro brille og fisking av gaveposer med prinsessestang.

Foto:Annveig

Foto:Annveig
Igår kveld satt jentene mine og jeg og lagde bordkort. Det var en kos aktivitet som vi satt med i flere timer. Jeg har drømt om prinsesser og glitter i natt for å si det sånn:)

Foto: Annveig


Foto: Annveig

I Prinsessekroken pyntet vi med prinsessekjoler, lys, et lite bord med prinsessesmykker , speil og glitterstaver , små prinsessestoler å sitte på mens man ble sminket med glittermaling. Alle fikk litt prinsessegodis mens de ventet på tur:)
Foto: Annveig
 Avslutter dagens blogghilsen med paraply prinsessemuffins;) Jentene har selv pyntet muffinsen som de syntes de skulle være..nydelig! Nå er mor trøtt og gleder seg over en herlig rosa dag og en innholdsrik helg!
Ønsker dere alle store og små som tar en titt innom en riktig så god ny uke!
PS: sjekk ut denne linken- om du er på facebook kan du trykke liker og se alle de fine kakene Sara har laget!
Sara kakebaker Syversen

Klemmer Annveig

8 kommentarer:

  1. Så flink du er til å ta bilder også;)
    Ja, det var en utrolig flott bursdag du hadde stelt i stand for Leah Amalie...
    Koselig jeg fikk ta del i feiringen... <3

    Når jeg kom med kaken så kom alle de søte små løpende med store øyne og viste mye glede...
    Den takknemlighetsfølelsen gjør det veldig morsomt å gi bort gaver til de små...

    p.s syntes du var veldig fin som en Prinsesse du oxo Annveig;) med lyst hår og prinsesse skjørt og rosa kinn;))

    klemmer fra Sara

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flott kake!
    Herrefred, skulle gjerne hatt en slik kake selv, jeg ;) Så fin!!
    Tenker lilleprinsessen også var fornøyd, ejg ,)

    Så herlige innlegg du har hatt den siste tiden!
    Lenge siden jeg har vært innom nå,
    og jeg ser jo at jeg har gått glipp av mye snadder ;) Har du fått stolen din fra riviera maison nå? Hadde sendt en ny mail til fransicka jeg, tror jeg... De har jo driti på leggen når de har sponset gave til giborten hennes og de ikke holder sin del av "avtalen"?

    Håper dere har det bra!
    God klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    FOR en kake :) Tenker det var en gjeng fornøyde snupper som spiste den... Jeg har selv en 4 åring neste uke og han har bestilt Brannmann Sam kake... Har ei venninne som lager så fine kaker :)

    Ha en fin kveld!

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Wow for en fin prinsessebursdag;)
    Og for en kake!! Helt utrolig...
    Tipper den falt i smak ja;)

    Ha en fin dag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Herlighet for en utrolig flott kake, nesten synd å skulle spise den hihi. Gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring, og gratulerer til jubilanten:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Hvor blir du av Annveig, savner et innlegg her jeg ;) Håper du har det bra! Er det ikke en ny bursdag i dag ??

    Storesøs

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig