18. oktober 2011

Rosa bursdag:)

Hei og hopp! Egentlig skulle jeg feire bloggen og ha en giveway ,slik har det ikke blitt! Men vil jo gjerne dele noe annet med dere i dag da.Bloggens "slagord" er jo DET VAKRE I HVERDAGEN:) og da må jeg bare dele noen vakre øyeblikk fra vår rosa bursdagsfeiring av minste jenta som ble 4 år i dag:) JEG ELSKER ROSER;)og 4 åringen elsker rosa..det er jo en god kombinasjon!










Nå er mammaen i huset passe sliten slik en mamma skal være etter en rosa bursdag:) Gleder meg over vakre små og viktige øyeblikk i hverdagen!Har hatt virkelig noen gode i dag! Håper også du har hatt noen minneverdige stunder?:)

Klemmer Annveig


2 kommentarer:

  1. Så herlig dekket bord;)
    Koselig med rååååsa til en liten prinsesse ♥
    Gratulerer med datteren ;)

    Klem line

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig