11. juni 2011

Sink i vinduskarmen


Her om dagen hadde jeg en hyggelig kveld hos ei god og nær venninne av meg. Hun overrasket meg med en spesiell og gjennomtenkt bursdagsgave!jeg ble så glad for sink kirken hun hadde kjøpt til meg og måtte sette den på plass så fort jeg kom hjem;)
Nydelige blomster fikk jeg også som passet helt utmerket i min nye vase i vinduet..

Tusen takk  

Foto: Annveig




Foto : Annveig



Foto: Annveig



Foto: Annveig



Foto : Annveig


 Det er noen travle dager og mye skjer , så tid til blogging blir det svært lite om dagen..jeg får ikke kommentert like mye som jeg gjerne skulle ønske at jeg gjorde , men jeg titter innom de fleste og ønsker dere alle en god Pinse!

Samtidig vil jeg ønske alle som er med i NIB`S konkuranse om beste blogger innen for forskjellige kategorier så masse lykke til! Dere er alle flotte og unike på deres måte;)

Klemmer Annveig

3 kommentarer:

  1. Hei :)
    Nydelig kirke.
    En fin pinse til deg også :)

    SvarSlett
  2. Så koselig da Annveig! :) Fint den passet i vinduet da. :) Nydelige blomster! klem fra søs

    SvarSlett
  3. En riktig God Pinse til deg og fam også! <3 :) klem

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig