7. mars 2014

Nordisk stil - Tine K

Lenge har jeg beundret og satt pris på den landlige nostalgiske stilen ,med små variasjoner av rustikk og fransk inspirerte detaljer. Jeg er glad i å gjøre det koselig og varmt rundt meg ,samtidig som jeg liker å ha åpne rom og ikke altfor mye ting og tang. Å finne en balanse mellom hjemmekoselig,nostalgisk og rustikk har ikke alltid vært like enkelt. Derfor har jeg i grunn ikke klart å lande helt stilmessig . 



Mer og mer har jeg blitt opptatt av det som er stilrent og enkelt, men også nordisk. Jeg elsker den nordiske stilen ,som er ren,enkel og bringer frem det varme i form av naturen som blir tatt inn. Treverk og saueskinn skaper det varme ,samtidig som det passer godt til det enkle og rene interiøret.



Tine K er dansk design som inspirerer meg. Spesielt de nydelige lampene. Enkle ,nostalgiske og rene i formen.



Kjøkken er heller ikke så enkelt å lande stilmessig ,men praktiske løsninger ,med mye skapplass og rene enkle linjer ,er noe jeg drømmer om:)







Bilder lånt fra Tine K Home, little Ms. Ladybug.

Hvilken stil er du glad i?:)
God helg!

Klemmer Annveig

4 kommentarer:

  1. I know, the company's development quality dino hunter deadly
    shores hack and the other hand, right-click on the web hosting sites.

    Not in high demand for the gamer can go to sleep at
    night as soon as a device 'Animus' to get resources is by attacking or invading other kingdoms.


    My website: Dino hunter deadly shores energy hack

    SvarSlett
  2. شركة تنظيف بالمنطقة الشرقية افضل شركة رائدة في مجال التنظيف شركتنا هي الاولى في محركات البحث العالمية والمحلية اذا كنت تبحث عن افضل شركة تنظيف فلابد ان يكون اختيارك على اساس صحيح حتى لاتندم بعد ذلك بسبب تواجد خسائر مادية ان في غنى عنها .
    عزيزي العميل لا بد ان تكون حريص في اختيارك لافضل شركة تمثلك لك الخدمة المراد تنفيذها حتى تتم على اكمل وجه بدون اي اتلاف في اي غض من اغرضا المنزل .
    لذا شركتنا شركة شاهه المثالية افضل وارخص شركة متواجدة حاليا في المنطقة الشرقية لاننا حريصين كل الحرص على ارضاء العملاء والعمل على تنفيذ مهام عملنا على اكمل وجه .
    لذا ننصحك دائما بالبحث عنا والاتصال بنا وسوف يقوم احد ممثلي خدمة العملاء بالرد عليكم .
    الخدمة متاحة طوال ايام الاسبوع وعلى مدار 24 ساع لا تترددوا في التواصل معنا نحن شركة شاه المثالية اسم يعني ثقة .
    0536968703


    شركة طيور الدمام لمكافحة الحشرات
    شركة ماسة لمكافحة الحشرات بالاحساء
    شركة واثق لمكافحة الحشرات
    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
    افضل شركة مكافحة الحمام بالدمام
    شركة ورس لمكافحة الحشرات بالاحساء
    شركة ورس لمكافحة الحشرات
    شركة ورس بالاحساء
    شركة تنظيف بالجبيل

    SvarSlett
  3. discover this info here https://www.dolabuy.ru wikipedia reference dolabuy hermes go to the website dolabuy replica

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig