7. mars 2014

Nordisk stil - Tine K

Lenge har jeg beundret og satt pris på den landlige nostalgiske stilen ,med små variasjoner av rustikk og fransk inspirerte detaljer. Jeg er glad i å gjøre det koselig og varmt rundt meg ,samtidig som jeg liker å ha åpne rom og ikke altfor mye ting og tang. Å finne en balanse mellom hjemmekoselig,nostalgisk og rustikk har ikke alltid vært like enkelt. Derfor har jeg i grunn ikke klart å lande helt stilmessig . 



Mer og mer har jeg blitt opptatt av det som er stilrent og enkelt, men også nordisk. Jeg elsker den nordiske stilen ,som er ren,enkel og bringer frem det varme i form av naturen som blir tatt inn. Treverk og saueskinn skaper det varme ,samtidig som det passer godt til det enkle og rene interiøret.



Tine K er dansk design som inspirerer meg. Spesielt de nydelige lampene. Enkle ,nostalgiske og rene i formen.



Kjøkken er heller ikke så enkelt å lande stilmessig ,men praktiske løsninger ,med mye skapplass og rene enkle linjer ,er noe jeg drømmer om:)







Bilder lånt fra Tine K Home, little Ms. Ladybug.

Hvilken stil er du glad i?:)
God helg!

Klemmer Annveig

5 kommentarer:

  1. I know, the company's development quality dino hunter deadly
    shores hack and the other hand, right-click on the web hosting sites.

    Not in high demand for the gamer can go to sleep at
    night as soon as a device 'Animus' to get resources is by attacking or invading other kingdoms.


    My website: Dino hunter deadly shores energy hack

    SvarSlett
  2. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع




    amazing

    شركة تنظيف بالرياض




    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig