24. februar 2012

Innlegg nr. 100 - Blir snart ferdig!

 Hei! 

Altfor lenge siden sist blogginnlegg! Ikke visste jeg at tiden skulle gå til så mye annet! Men hverdagen har krevd sine prioriteringer ,og blogging har ligget nederst på listen.DESSVERRE! Men fant litt tid nå ,til blogginnlegg nr 100:)

 Har de siste ukene pusset opp barnerommene ,og resultatet ble utrolig bra. Under oppussingen fjernet jeg en del bilder fra veggene. Disse har fått lov til å ligge på bordet i spisestuen - på vent. Ventetiden er nå over. Endelig skal jeg finne en plass i hjemmet til bildene. Ikke alltid dette er så enkelt. Men jeg har en noe kjedelig trappeoppgang ,som jeg aldri helt har blitt fornøyd med. Så nå har jeg bestemt meg for å lage en bildevegg. Fylle hele trappeoppgangen med bilder :)





 Før bildene skal opp på veggen , må mange av rammene males. Jeg har valgt å male mange av de hvite. Mange av bildene er i sort/ hvitt ,og siden veggen i gangen er grå ,synes jeg de hvite rammene gir den rolige effekten jeg gjerne vil ha i gangen . Det er for meg viktigere at bildene synes, og ikke egentlig rammen rundt! Bildene skal ha mest oppmerksomhet;) 





Denne kjedelige trappeoppgangen skal snart få etterlengtet oppmerksomhet!
Et før og etter innlegg kommer neste gang;)

Ønsker alle følgere og gjester som er innom en riktig så fin fredag!


Klemmer Annveig


3 kommentarer:

  1. Litt av en jobb du har hatt med å male rammer. Skikkelig pirk.

    Liker at du har grått. Det er min favorittfarge.

    Mona C

    SvarSlett
  2. Fiiint;))

    Du har det så idyllisk søster;))

    Godklemmer

    SvarSlett
  3. Såå fint det ble:) Likte så godt fargen på veggen ved trappen der:) Ønsker deg en koselig søndag:)

    Og en snart god og ny uke:)

    Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig