25. mars 2011

Kakefat som blikkfang..



Tidligere har jeg skrevet om hvor artig det er å bruke det man har til mer enn en ting..Dette hvite kakefatet pryder nå stuebordet mitt og har fått litt mer vårlige innspill;)Jeg var en tur på Finnestad`s Verden og fant noen søte emaljeskilt med nostalgisk motiv..Litt rosaskjær i bilde gjør det enda mer romantisk! De hvite rosene som jeg har pyntet fatet med er faktisk fra Bryllupskaken vår..de er laget av sukkerfondtant som jeg har tørket og hatt i fryseren slik at de har blitt helt stive..moro å ha minnene fremme fra en så vakker dag;)Sølv kulen lager liv til det hvite synes jeg og skal nok få lov til å ligge fremme litt til..noen tørket plommelilla blomster tar opp fargen i den lilla heklet rosetten som jeg også fant på Finnestad`s Verden( ja skulle gjerne ha skrytt av at jeg har heklet den selv..men har ikke lært meg den kunsten....enda..)

Foto: Annveig


Foto: Annveig



Foto: Annveig

Foto: Annveig

Nå skal det bli deilig med Helg...Ønsker alle store og små som titter innom en riktig så FIN FREDAG;) 

Klemmer Annveig

8 kommentarer:

  1. Kjempesøtt , pyntet fat ♥

    God helg og klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Så fint det var:)
    Ha ei super helg:)

    SvarSlett
  3. Så flott fat:)

    Ha en god helg:)

    W

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Så nydlig du har pyntet fatet, vakkert:)
    Ha en fin fredagskveld!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  5. Så fint det var:) Ønsker deg også en kjempe koselig helg<3
    Nyt<3

    Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  6. Koselig pynt på fatet ditt..fin måte å holde liv i minnene på.
    God helg til deg.

    SvarSlett
  7. Hei hei!

    Og GRATULERER så mye med den fantastiske premien du har vunnet!!!!! SÅ utrolig gøy! Jeg skjønner VELDIG godt at du er "i himmelen". Gleder meg til å se bilder av den hjemme hos deg!

    Og så fint du har pyntet fatet ditt, en god ide! Ønsker deg en fin uke.

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig