10. juli 2011

Speil speil på veggen der.....

Nå som ferien og sommeren er her fører det også med seg masse overskudd og energi til å få gjort unna prosjekter som har ventet en liten stund. Samtidig som jeg hentet slagbenken fikk jeg med et sminkespeil med 3 små skuffer med på kjøpet. Det var mørkt brunt og jeg visste med engang hvor det skulle få plass;)

Foto:Annveig

Foto: Annveig

Foto: Annveig

Foto : Annveig


Det gjenstår fortsatt litt småting å gjøre . De små skuffene har bare en skuff med funksjonell knott. Så jeg er på leting etter små hvite knotter som kan stå i stil til kommoden den står på. Det var visst ikke så lett , men gir ikke opp;)

Ønsker dere alle som titter innom en riktig så god Søndag, nå venter litt trening på meg!

Klemmer Annveig

6 kommentarer:

  1. NYDELIG! Både speilet og slagbenken er nydelige og så fiiint du har pusset de opp :)
    Psasset så godt inn hos deg..

    Ha en nydelig ny uke og kanskje også ferie ?

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. såå søte bilder:) Nydelig og sart med det hvite og lavendel<3 Så heldig du er som fikk den slagbenken:) Den er jo såå fin:) <3

    God mandagskveld:)

    Gode sommerklemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  3. Så flott den piketitteren ble! Kjempesøt :)
    Tittet på det forrige innlegget ditt også. Knallfin slagbenk og så fint det ble med teksten på den! Drømmer om en gammel slagbenk på kjøkkenet. Har en som vi er godt fornøyd med, men den er av nyere dato. Hadde vært stas å eid en som var omtrent like gammel som Fossestua vår, som er fra 1904 :)

    Tusen takk for den koselige kommentaren om paviljongen. Den er kjøpt hos Clas Ohlson ;)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. ja, green gate er herlig:) Ja, koselig om du en gang hadde tatt en tur. Velkommen skal du være:) Kan jo gi deg beskjed når vi starter salget, satser på at det blir tidlig i september:) Har stengt hele juli!! Ønsker deg en fortsatt koselig torsdag:) Helg snart:)

    Gode klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  5. Åh, så mange vakre innlegg du har hatt de siste dagene!! Sukk! Piketitteren er helskjønn, og slagbenken!! *dååån* Den wallstickeren ble kjempefin på, og den fine skriften!!

    Du har det bare helt nyyydelig hos dere! FLINKA!!

    Her er vi nettopp ferdig med tredje ferieuken, og har en uke igjen :-) Lea dro til mor idag, og vi har siste uken alene. Skal bli godt det også :-) Vært på gården, Bergen, sommarland i Bø, på strandturer og bare kost oss. Deilig med ferie! Dere da? Hatt det fint og kost dere?

    Nyyyt helgen, min venn! Kos dere masse!!

    KLemmer

    SvarSlett
  6. Tusen takk skjønne for nydelig kommentar, den varmet - og ga meg inspirasjon til oppussinga. Ser slutten nå og det ble så bra :)

    Kos deg videre med sommerdagene..

    Kjempeklem fra Tove

    SvarSlett

Hei du;) Så koselig at du vil legge igjen en hilsen hos meg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Klemmer Annveig